HTML

Otthon, házilag....

2011.08.15. 12:59 | csakegybloggerlány | Szólj hozzá!

  Hello mindenkinek! ^^
Ebben a bejegyzésben a házilag készült dolgokról lesz szó.
 Szerintem sokan vannak, akik szeretnének ezt azt de nincs rá pénzük... Sajnos ezzel én is így vagyok :/. De azért nem szomorít ez el ennyire :D. Sok dísztárgyat és használati is el lehet készíteni otthon, saját kezűleg és sokkal olcsóbban. De nem csak a pénzről van szó. Ezek a kis tárgyal amelyeket ötletesen TI csináltok otthon sokkal jobban a szívetekhez fog nőni mint a bolti vacak amihez csak a megszerzési élményednél annyi köt, hogy húúú végre megvettem. 
 Jó időtöltés tud lenni mindenkinek egy egy csecsebecse elkészítése. Sőt, összeülhet a kis baráti kör és együtt is elkészíthetitek a dolgokat, így akár még több emléked lesz az adott tárgyal.
 A saját kezűleg gyártott kis ékszerek nagyon egyediek és menők tudnak lenni. Szerintem sok lány van úgy, hogy lát egy divatmagazinban vagy a tévében különböző ékszereket, ruhákat vagy más kiegészítőket, amik nagyon trendik, viszont nagyon drágák is... Ha még nem is ugyan olyan lesz a végeredmény de lesz egy csodás és trendi ékszered, felsőd táskád vagy bármid. Amiket gondosan elkészítesz, akár el is adhatod olcsón a neten vagy a barátaid körében és ezzel nyers egy kis pénzt is ^^.
 Ajándékozni is bátran lehet ezeket az apróságokat.
 Csak a fantáziánk szabhat határt nekünk. Aki esetleg nem olyan kreatív vagy nem tudja elképzelni, hogy miket is tudna otthon megvalósítani azoknak íme néhány példa...
Szereted a masnikat ... vegyél anyagot csinálj nagy masnit és varrd rá táskádra felsőidre. Vegyél egy biztostűt és kedvenc felsőiden cserélgetheted a különböző színű, méretű darabokat.
 Én például nagy eper mániás vagyok, tehát csináltam eperpárnát, de bármi más alakot is megcsinálhatsz.
 Szeretnéd a szobádat egyedivé varázsolni? Fesd le fehérre a falakat vegyél festék partont és dob a falra. Bármit festhetsz a falra tájképet, sárkányt,gyümölcsöket vagy amit csak szeretnél...

Jó szórakozást kívánok...^^

Csak egy blogger lány
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegybloggerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr733155020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása