HTML

Epermánia

2011.08.14. 19:25 | csakegybloggerlány | Szólj hozzá!

  Mindenkinek van kedvenc gyümölcse... Így nekem is... Viszont attól, hogy az embereket megfog egy-egy gyümölcs íze,színe, illata az még nem jelenti azt, hogy annyira a meg szállottja lesz, hogy szinte mindenhol feltűnik az életében. 
 Az én kedvenc gyümölcsöm az eper ^^. Epres tusfürdőm van, eper alakú szivacsom, epres testpermetem. Epresre festetem a körmömet is és pár holmimon is feltűnik. Tervezem h csinálok anyagból epres kitűzőt, amely egy fehér hosszú inggel nagyon jól fog mutatni. ^^
 Múltkor csináltam magamnak egy gyűrűt,amin persze, hogy epret tettem :D. Tervezem, hogy varrok egy eper alakú párnát magamnak:3.
Epreket rajzolok a füzetbe, arról beszélek, olyan bögrém van telefondíszem összefoglalva... epermániában szenvedek,ami szerintem jó dolog, legalább is ha azt nézzük hogy mások inkább cigiznek,drogoznak stb.
 Erre annyi pénzt se kell költeni, plusz az otthon, saját készített darabok még jó unalom űzőnek is és a későbbikben ha gyereke lesz az embernek hasznosak tudnak lenni a saját kezű sporolós kreatív dolgok ... :)

Következőkben az otthon készített dolgokról lesz szó...



Csak egy blogger lány

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegybloggerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr963153145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása